weggever-afbeelding-v-1-5-zonder-sleutelgat

Lastig gesprek stappenplan

voor kantoor-medewerkers

hilde-met-boek-opgewonden-standjes

PAK DE LEIDING IN ELK LASTIG GESPREK.

  • Haal meer uit je salarisonderhandelingen door dit stappenplan toe te passen
  • Word die dominante klant de 'baas', zonder je stem te verheffen
  • Reageer ad rem op je sarcastische leidinggevende, zodat die een toontje lager zingt
weggever-afbeelding-v-1-5-zonder-sleutelgat

 Eerste Hulp Bij Oplossingen


Sarcastische collega's, dominante klanten, veeleisende leidinggevenden, geroddel en achterklap op de werkvloer.


Managers én medewerkers die zich verliezen in emoties en manipulatieve machtspelletjes. De koele kikkers die dictatoriaal heersen en hun omgeving de wil opleggen. Sarcastische collega's die zogenaamd leuke humor inzetten om een boodschap te geven.




 

Dit stappenplan, dat ik aan mediators onderwijs, helpt je een doorbraak te bereiken in lastige situaties. 


In 95% van de gevallen vergeten mensen de meest cruciale stap om tot een echte oplossing te komen. 


Ga voorbij het compromis en de "Ach, laat maar..."


Neem de leiding in het gesprek.


Zorg dat dit script op je bureau voor het grijpen ligt!



null




wat anderen zeggen:

Bijdrage aan betere wereld
Linda, journaliste
"Mijn leidinggevende maakte altijd sarcastische, zogenaamd 'leuke' opmerkingen tegen collega's. Het was vernederend. Ik wist nooit wat daarmee te doen. Nu sta ik niet meer met mijn mond vol tanden!"
lost minute mediation training

Uitzendbureau 

'’Onze klanten konden ons behoorlijk onder druk zetten. Nu hebben we een eensluidend 'script' waarmee we 'nee' kunnen zeggen, zonder af te wijzen én waarmee we ze verder helpen!"
martin siemons
Martin S.
"Mijn algehele indruk is dat Hilde heel goed weet waarover ze het heeft, ze heel goed bewust is van wat er allemaal komt kijken en dat het geen invuloefening is, hoewel het proces helder en duidelijk is!'

template uit de boeken

Het Lastig Gesprek Stappenplan is één van de templates uit de boeken "Opgewonden Standjes en Bevredigende Oplossingen" en het 1-2-3 Opgelost! Zakboekje.
opgewonden-standjes-en-1-2-3-zakboekje

Bekend van:

Hilde kroon in de media

Het Lastig Gesprek Stappenplan 

  • Haal meer uit je salarisonderhandelingen door dit stappenplan toe te passen
  • Word die dominante klant de 'baas', zonder je stem te verheffen
  • Reageer ad rem op je sarcastische leidinggevende, zodat die een toontje lager zingt
weggever-afbeelding-v-1-5-zonder-sleutelgat
Deze website maakt geen onderdeel uit van Facebook of Facebook Inc. Deze site is op geen enkele manier gelinkt aan Facebook. Facebook is een handelsnaam van Facebook, Inc. 


Hilde Kroon Mediation | Varnebroek 25, Alkmaar  | KvK: 57675333

BTW: NL001996062B12   |  0630098369  |  info@hildekroonmediation.nl | hildekroonmediaton.nl


 © 2021 Hilde Kroon Mediation Voorwaarden  Privacy