opgewonden-standjes-en-bevredigende-oplossingen

Opgewonden Standjes en Bevredigende Oplossingen

We kennen ze allemaal: opgewonden standjes, koele kikkers, stille muisjes en de treurwilgen. Hoe ga je om met die sarcastische persoon, die zogenaamd leuke grappen maakt? Je positie of eigenwaarde ondermijnend! Die collega, cliënt of klant die je niet serieus lijkt te nemen of over je heen gaat.


Je krijgt handvatten om zicht te krijgen op ieders bewustzijnsniveau en alleen hierdoor kun je dit gedrag al beter 'handelen'.

Daarnaast krijg je ook de 3 vragen en 3 acties die je kunt inzetten!


Zo krijg je zicht op de samenhang tussen:

Cultuur, Communicatie en Conflictoplossing 

"FRIS GESCHREVEN EN HEEFT EEN INTERESSANTE INVALSHOEK. VOORAL HET SPIRITUELE DAARVAN SPREEKT ME AAN. HET IS HET TYPE BOEK DAT IK EERDER GEHAD ZOU WILLEN HEBBEN IN MIJN WERKZAME LEVEN"
Cllia Vlaar
Cilia Vlaar - HR Manager

"Wat een leuk en duidelijk boek. Ik moet eerlijk bekennen dat ik even moest wennen aan de inhoud (invalshoek). Ik heb het met veel plezier en aandacht gelezen. Mijn algehele indruk is dat Hilde heel goed weet waarover ze schrijft, ze heel goed bewust is van wat er allemaal komt kijken en dat het geen invuloefening is,  hoewel het proces helder en duidelijk is!"

martin siemons
Martin Siemand - CEO
"WAT EEN INTERESSANT ONDERWERP! DE VOORBEELDEN MAKEN OOK DAT HET ECHT TOT LEVEN KOMT!
Mieke

Mieke Mel - Jurist

Hoe om te gaan met de bullebakken en heethoofden?!

Meld je aan voor deze presentatie en ontvang de checklist 'Evolutie Systeem', zodat je na kunt gaan waar jij en/of de ander zich bevindt.


    In de presentatie staan we stil bij de inhoud van "Opgewonden Standjes en Bevredigende Oplossingen" en hoe de interventies uit het Evolutie Systeem je helpen om te gaan met de bullebakken en heethoofden.


    • Wie zijn ze, die lastige 'klanten?
    • Wat maakt de lastige 'klanten' lastig?
    • Heb je echt alles gedaan?
    • Weet je het zeker?
    • 5 fouten die we allemaal(!) maken
    • Evolutie Systeem: alles in een groter kader
    • Interventies uit het Evolutie Systeem voor een doorbraak
    • 3 geheimen om een betere bemiddelaar te worden

Reacties van eerdere deelnemers

Heel interessant en pakkend. Je merkt dat ze verstand van zaken heeft en diep in de materie zit - Rob van de Burgt

De informatie kon ik meteen toepassen in eigen situatie B.K.

Van begin tot het eind boeiend.
Hetty van a.

Mooie inzichten opgedaan over wat er precies aan de hand was in mijn eigen situatie - Monique Olie (Learn 2be you)

in het midden staan

Wie ben jij?

Ben jij er zo één? Of sta je er meestal tussen?

arrow_drop_up arrow_drop_down